افتتاح رویداد هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری

چهارمین رویداد هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه ۲۶ شهریور با حضور جمعی از مسئولان، استادان فیلمسازی و عکاسی و هنرمندان این استان در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد آغاز به کار کرد.

مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش هفته فیلم و عکس این استان اظهار کرد: این رویداد هنری تا ۳۱ شهریور در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد ادامه دارد و در قالب آن سه کارگاه تخصصی در بخش‌های میزانسن در سینما و شیوه‌های هدایت بازیگر با حضور احمد الستی، کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی در فیلم کوتاه با حضور محمد گذرآبادی و کارگاه ایده‌پردازی در عکاسی مستند با حضور بهنام صدیقی عکاس و مدرس این رشته هر بخش به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

ناصر قائدی ادامه داد: در آیین گشایش این رویداد نیز نمایشگاه گروهی عکس زیست‌بوم چهارمحال و بختیاری با نمایش ۵۳ عکس از ۳۸ هنرمند عکاس استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در هفته فیلم و عکس استان، ۴۰ فیلم کوتاه متعلق به هنرمندان استان و سایر هنرمندان کشور به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد فیلم، ۳۰ اثر برای هنرمندان فیلم‌ساز استان و ۱۰ اثر متعلق به دیگر هنرمندان کشور است.

مدیر انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این رویداد هنری به همت این انجمن و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت حوزه هنری استان برگزار شده است و پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب هنرمندان عکاس و فیلمساز استان روبرو شود.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار