فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری افراد شروری که با تیراندازی به سمت شهروند ایرانشهری، باعث رعب و وحشت عمومی شده بودند، در اقدام ضربتی پلیس ایرانشهر خبر داد.

 سرهنگ مهدی رشنودی بیان داشت: در نوزدهم تیرماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت شهروند ایرانشهری در یکی از محلات این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با سلاح کلاش به سمت شهروندی تیراندازی که موجب مجروحیت وی شده و عاملین شرارت از محل متواری شده اند.

 سرهنگ رشنودی در ادامه تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این اقدام، تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با انجام کار دقیق پلیسی متهمان شناسایی و عامل اصلی تیراندازی و یک نفر همدستش طی یک عملیات دقیق پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به این که تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کار رفته در این تیراندازی همچنان ادامه دارد،   افزود: متهمان به بزه انتسابی خود اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند

 

برچسب ها: شرور ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار