رئیس شعبه ویژه تعزیرات حکومتی گفت: حکم قطعی برای شرکت خودروساز متخلف پس از دریافت پاسخ استعلام از سازمان حمایت صادر می‌شود.

رئیس شعبه ویژه تجدیدنظر پرونده‌های مهم و ملی تعزیرات حکومتی گفت: به محض دریافت پاسخ استعلام از سازمان حمایت، حکم قطعی برای شرکت خودروساز متخلف صادر می‌شود.

 به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، سیداحد یوزباشی گفت: پرونده شرکت خودروساز معروف پس از رسیدگی در شعبه بدوی و با اعتراض متهم به رای صادره در ابتدای سال جاری به شعبه ویژه تجدیدنظر ارجاع شد.

رئیس شعبه ویژه تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات مهم و ملی افزود: با توجه به اعتراض تجدیدنظر خواه در خصوص نظر کارشناسی سازمان حمایت، موضوع پیگیری و مقرر شد که این سازمان با توجه به نوع خودرو و میزان تخلف صورت گرفته برای هر خودرو به تفکیک تهیه و گزارش نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شود.

به گفته یوزباشی، علیرغم پیگیری‌های انجام شده تاکنون پاسخ استعلام درخواست شده از سازمان حمایت دریافت نشده و از آنجا که صدور حکم قطعی این پرونده نیازمند نظر کارشناسی سازمان حمایت است به محض دریافت پاسخ حکم قطعی پرونده صادر می‌شود.

بهمن ماه سال گذشته بود که شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی، این شرکت خودروساز را برابر قانون و به استناد مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پردخت ۱۳۸ هزار و ۶۰۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
سلام،
اين خبر حاوي هيچ اطلاعاتي نيست. معلوم نيست چه تخلفي صورت گرفته و يا در باره چه چيز بايد استعلام گرفته شود و نسبت موضوع استعلامي با موضع تخلف چيست.
از نظر حرفه اي اين خبر فقط براي جلب مخاطب و پرکردن بخشي از فضاي صفحه تهيه شده است و ارزش خبري و آگاهي بخشي ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
از حلقومشون بکشین‌ بیرون اینقدر به مردم بیچاره ظلم نکنن‌ با این قیمت های سر به فلک کشیده وخودروهای بی کیفیت شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
کدوم خودرو ساز ؟ چرا طرف خودرو سازاها هستین و خبرتون تکمیل نیست؟ خودرو سازها که همشون متخلف هستند...منظورتون کدامین تخلفشونه...؟ خودروسازهای ما ماهیتشون و وجودشون با تخلف و دزدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
آخه چرا اسم شرکت خودرو ساز که تخلف کرده رو نمی‌گید، فقط اسامی آفتابه و لگن دزدها رو اعلام می‌کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
خودرو ساز معروف دیگه باز چیه؟ خب اسمش رو کامل بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
اسم خودرو ساز هم بگید
آخرین اخبار