استاندار قزوین گفت:صنعت فولاد جزو صنایع موفق استان به حساب می آید و مجموعه مدیریتی استان آمادگی دارد تا اندک مشکلات موجود با تعامل بیشتر رفع شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: مدیران استان اراده لازم برای همراهی با صنعتگران را دارند و این موضوع مورد تایید تولیدکنندگان هم می‌باشد و این تعامل سازنده باعث شده شاهد اتفاقات خوب در صنعت استان باشیم.

اعلایی افزود: صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مادر به حساب می‌آید و این صنعت در کشور هم از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ایران به عنوان یکی از کشور‌های بارز در سطح دنیا محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه فولاد، استان قزوین هم از وضعیت خوبی برخوردار است و صنعت فولاد جزو صنایع موفق استان به حساب می‌آید و در حوزه فعالیت‌های اقتصادی، صادرات و مسئولیت‌های اجتماعی همواره این صنعت پیشگام بوده است. 

استاندار قزوین در پاسخ به دغدغه‌ها و مشکلات فولادگران استان قزوین اضافه کرد: برخی از این مشکلات ابعاد ملی دارند که با انسجام مجموعه مدیریتی استان و انجمن فولاد می‌توان آن‌ها را در سطح ملی پیگیری کرد و مجموعه مدیریتی استان آمادگی تعامل و همکاری با انجمن فولاد و صنایع فلزی را دارد و هیچ توجیهی برای برطرف نشدن موضوعات استانی صنعتگران وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار