سال تحصیلی جدید در استان زنجان روز چهارشنبه با نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها و حضور بیش از ۱۹ هزار دانش آموز کلاس اولی آغاز شد.

امروز همزمان با سراسر کشور ۱۹ هزار و ۸۵۱ دانش آموز  زنجانی کلاس اولی سر کلاس درس حاضر شدند و سال تحصیلی جدید رسما آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید گفت: امسال ۲۱۹ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان مشغول تحصیل خواهند شد.

علی اسماعیلی با بیان اینکه مدرسه بدون دانش‌آموز جایگاهی ندارد، افزود: اگر یک معلم با انگیزه با همراهی خوب اولیا در مدرسه حضور یابد یقینا ثمره مثبت آن را در تربیت آینده سازان کشور مشاهده خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان، آینده سازان کشور هستند، گفت: باید در حوزه مهارت آموزی نیز مهارت‌های لازم به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه ارتقای تعلیم و تربیت استان با تلاش حوزه ستادی و مناطق ۱۴ گانه صورت گرفته است، تصریح کرد: دانش آموزان امانت های الهی هستند که به دستان معلمان سپرده شده اند و ما وظیفه داریم نه تنها این امانت را حفظ کنیم بلکه به لحاظ فرهنگی و تربیتی نیز آنها را پرورش داده و به پدر و مادرشان تحویل دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.