الزام فرمانداران به ثبت مصوبات شورای ترافیک در سامانه وزارت کشور

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:با هدف تسریع در روند اجرای مصوبات شورای ترافیک، فرمانداران این استان ملزم به ثبت مصوبات این شورا در سامانه وزارت کشور هستند.

علی محمد روستا در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه جلسات شورای ترافیک به صورت ماهانه برگزار می شود، گفت: مصوبات شورای ترافیک شهرستان های استان در سامانه ترافیک کشور، بصورت آنلاین و برخط و مستمر از سوی استانداری ثبت شود.
 
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و ترافیک ناشی از آن در شهر یاسوج افزود: ساماندهی میادین پرترافیک باید از سوی شهرداری یاسوج در دستور کار قرار گیرد.
 
معاون عمرانی استانداری اضافه کرد: برای کاهش بار ترافیکی و کاهش تصادفات در کمربندی یاسوج و تقاطع‌های منطقه گندی خوری در جاده یاسوج ـ اصفهان نصب سرعت گاه و علائم هشدار دهنده از سوی دستگاه‌های متولی ضروری است.
 
روستا افزود: با توجه به غیر استاندار بودن سرعت گیر‌های سطح ورودی شهر‌ها مقرر شد این نقاط از سوی کارشناسان به سرعت کاه اصلاح شوند.
 
وی بر جابجای ایستگاه مادوان، بزک و بلهزار باتوجه به ازدحام جمعیت تاکید کرد و گفت: این طرح در ۲ برنامه کوتاه مدت و بلند مدت اجرایی می شود.
 
روستا طرح بلند مدت را شامل راه اندازی مجتمع تاکسی رانی شهر یاسوج در کنار پایانه‌ها و کوتاه مدت را شامل پیش بینی ایستگاه تاکسی حوزه شرقی و غربی در کنار بلوار جمهوری اعلام کرد.
 
وی یکی از مشکلات اصلی ترافیک شهر یاسوج را عدم رعایت سرانه پارکینگ در ساخت و ساز‌ها و تغییر پارکینگ به مکان‌های تجاری اعلام کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.