ایمن سازی جاده لیکک ـ بهبهان

فرماندار بهمئی گفت: ۵ کیلومتر از جاده ارتباطی لیکک ـ بهمئی با هزینه ۸۰ میلیارد ریال ایمن سازی شد.

جلسه شورای ترافیک شهرستان بهمئی با حضور فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بهمئی برگزار شد.
 
فرماندار بهمئی در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون حفاری این شهرستان با اشاره به هزینه کردن ۸۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی جاده لیکک به بهبهان گفت: به منظور پیشگیری از تصادفات و افزایش ضریب ایمنی تردد با نصب جداکننده بتنی به طول ۵ کیلومتر و حفاظ خاکی جاده ارتباطی لیکک به شهرستان بهبهان در استان خوزستان ایمن سازی شد.
 
علی محمدی با بیان اینکه، در قالب این طرح مسیر‌های رفت و برگشت از هم جدا و این مسیر پر ترافیک، روانسازی شد افزود: با ایمن سازی و چهار خطه شدن این مسیر ضمن جدا سازی مسیر رفت و برگشت و همچنین روانسازی ترافیک از بروز تصادفات نیز جلوگیری می‌شود.
 
وی گفت: کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدار سازی آن، نیازمند تلاش جدی و بی وقفه، عزم همگانی و از همه مهمتر به کار گیری ساز و کار مدیریتی و برنامه ریزی دقیق و گسترده است.
 
فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه، یکی از خیابان‌های پر تردد شهر لیکک از لحاظ ترافیکی از گذشته تاکنون مشکلاتی را برای شهروندان این شهرستان بوجود آورده است، افزود: به زودی با همکاری شهرداری لیکک، اداره برق شهرستان، پلیس راهور بهمئی، به منظور کاهش بار ترافیکی و تردد راحت وسائط نقلیه، به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و رفع سد معبر موضوع به صورت کارشناسی بررسی می‌شود و معایب و نواقص این خیابان مرتفع می‌شود.
 
بازسازی تابلو‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر، خط کشی جاده‌ها، نصب تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی در مسیرجاده‌ها، جابجایی تیر‌های برق مزاحم، اجرای طرح ترافیکی جدید در سطح شهر، خط کشی معابر داخل و خارج شهر، ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی، ارائه آموزش‌ها و اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و هدایت ماشین‌های سنگین برای تردد از مسیر کمربندی شهر با هدف جلوگیری از افزایش بار ترافیکی از مهمترین مصوبات این نشست بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.