سخنان شجاعانه رئیس‌جمهور در سازمان ملل نشانه سربلندی و سرافرازی ملت ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سخنان شجاعانه و مقتدرانه رئیس جمهور در مقر سازمان ملل و اعلام اینکه این سازمان جهانی باید صدای ملت‌ها و نه صدای ابرقدرت‌ها باشد، به واسطه پشتیبانی‌های ملت ایران است.

غلامعلی حیدری در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رئیس‌جمهور ایران اسلامی، کتاب قرآن را که غربیان مدعی دمکراسی افرادی را مجبور به آتش زدن آن کردند را با اقتدار نشان می‌دهد و اعلام می‌کند باید از قرآن دفاع کرد، چون کتاب وحی الهی تا ابد ماندنی و حرکت‌های مذبوحانه شما نیز توان آسیب زدن به آن را ندارد.

وی افزود: ملت ایران باید به این سربلندی و سرافرازی خود ببالند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نشان دادن عکس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در صحن سازمان ملل متحد در سال گذشته گفت: دشمن با ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، داعش را حمایت کرد.

وی تاکید کرد: اگر سردار سلیمانی و یاران او، داعش و تروریست‌ها را کنترل نمی‌کردند آن‌ها کشور‌ها را به آتش می‌کشیدند و هیچ کسی شهامت و قدرت مقابله با آنان را نداشت.

حیدری ادامه داد: هر چند دشمن در تلاش برای ایجاد شکاف در بین ملت و رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام است، اما باید بدانیم که تنها رمز پیروزی، ماندگاری و استقامت این ملت و کشور وحدت، همدلی، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه است که باید همچنان تداوم داشته باشد.

وی اظهار داشت: خدمتگزاران این ملت امروز در تلاش هستند مشکلات انباشته شده را با هدف رفاه و آسایش ملت برطرف کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود همه مشکلات، اما تاکنون دولت از بانک مرکزی استقراض نکرده و به نوعی دست در جیب مردم نکرده است در حالی که بدهی‌های فراوانی را پرداخت و انبار‌های راهبردی (استراتژیک) خالی کشور را پر و ناترازی‌های را هموار کرده است.

حیدری با اشاره به راه اندازی اغتشاش‌ها در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال گذشته گفت: بدخواهان و دشمنان این مردم و مرز و بوم به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نه برای از بین بردن معایب، بلکه برای از بین بردن نقاط قوت ملت ایران به پا خواستند و و جان عده‌ای بی‌گناه و جوانان عزیزی که دنباله‌رو همان رزمندگان و مدافعان امنیتی که در دوران دفاع مقدس جلو رژیم بعث مردانه ایستادند مظلومانه در کف خیابان قطعه قطعه کردند.

وی یادآور شد: در جریان این اتفاق‌ها سازماندهی‌شده، جان عده‌ای از جوانان بی‌گناه که دنباله‌رو رزمندگان و مدافعان امنیت و بسیجیان بودند، را گرفتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امسال هم ماه‌ها برنامه‌ریزی‌هایی برای ادامه این فتنه و آشوب انجام شد گفت: پیاده‌نظام دشمن در قالب سه ضلع مثلثی شوم شامل رسانه، سازمان‌های جاسوسی و سازماندهی تروریست‌ها گرد هم آمدند و دست به دست هم دادند تا دوباره فتنه‌ای جدید در ایران به راه بیاندازند.

وی افزود: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام، مسوولان امنیتی، نظامی و انتظامی برنامه‌ریزی‌های پیشگیرانه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها در این زمینه ادامه داد: کسانی که امروز پرچم مدافع حقوق بشر بلند کردند روی سیاه دیگری هم داشتند که آن را در روز‌های دفاع مقدس و سال‌های بعد از انقلاب دیدیم.

حیدری با تاکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیار ناجوانمردانه عمل می‌کنند، عنوان کرد: دشمن قصد داشت در سالروز هفته دفاع مقدس در ایران دست به خباثت زده و کشور را بار دیگر درگیر فتنه و آشوب کند، اما خوشبختانه به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی اضافه کرد: امروز شاهد هستیم که مشکلات در کشور یکی پس از دیگری در حال رفع شدن است، در کشور و چهارمحال و بختیاری نیز پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری وجود داشت که امروز در حال تکمیل شدن هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دشمن به دنبال کم‌ارزش کردن و فراموشی ارزش‌ها دفاع مقدس است.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری در خصوص دیدار پیشکسوتان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این برنامه می‌تواند یکی از راه‌های مقابله با تحریفات و راهبرد‌های دشمن در جهت فراموشی رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشد.

وی اضافه کرد: از زمانی که کشور درگیر کرونا شد، رهبر معظم انقلاب به‌صورت مستقیم با همه رزمندگان دیدار دارند و می‌توان گفت این برنامه جز بزرگ‌ترین نمود‌های جهاد تبیین بوده و به‌نوعی این مراسم مخالف مسیر تحریف است.

ذوالفقاری افزود: بیش از یک هزار و ۳۵۲ برنامه متناسب با شرایط روز برای نوجوانان، جوانان، بانوان، بیانیه گام دوم انقلاب، شعار حماسی سال، بهره‌گیری از فضای مجازی و جهاد تبیین در سطح استان پیش‌بینی و در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار