پویش همه حاضر در کردستان آغاز شد

پویش «همه حاضر» با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و کمک به تامین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار می‌شود.

حسین رسولی اظهار کرد: پویش «همه حاضر» با شعار (همگی برپا) با استفاده از ظرفیت‌های استان با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی به ویژه نهادها، سازمان‌های حمایتی و شرکای اجتماعی به ویژه اصناف، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، خیرین و گروه‌های مردمی و جهادی از ۲۶ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه اجرا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان تصریح کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳ در راستای تامین لوازم‌التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت و ... با اولویت خانوار‌های نیازمند که در تامین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان هستند این طرح اجرا می‌شود.

به گفته او، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در راستای تهیه بسته‌های معیشتی و آموزشی برای دانش‌آموزان زیرپوشش در مهرماه سال جاری و ارائه بهتر خدمات و ایجاد نشاط و امید در بین جامعه هدف بهزیستی از مهم‌ترین اهداف اجرای این پویش است.

رسولی تصریح کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم‌التحریر، پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از دیگر اهداف اجرای این پویش در سطح استان است

مدیرکل بهزیستی کردستان در ادامه به شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان هم گریزی زد و گفت: خیرین می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و موسسات خیریه فعال در سطح استان با شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸* ۶۶۵۵*، شماره حساب سازمان:۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰، شماره کارت مجازی:۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره تماس حوزه مشارکت‌های بهزیستی استان کردستان ۳۳۲۸۲۱۳۸ در این پویش خیرخواهانه مردمی شرکت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار