پویش همه حاضر در کردستان آغاز شد

پویش «همه حاضر» با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و کمک به تامین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در استان برگزار می‌شود.

حسین رسولی اظهار کرد: پویش «همه حاضر» با شعار (همگی برپا) با استفاده از ظرفیت‌های استان با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی به ویژه نهادها، سازمان‌های حمایتی و شرکای اجتماعی به ویژه اصناف، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، خیرین و گروه‌های مردمی و جهادی از ۲۶ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه اجرا می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان تصریح کرد: با توجه به قرارگیری در آستانه سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳ در راستای تامین لوازم‌التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت و ... با اولویت خانوار‌های نیازمند که در تامین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان هستند این طرح اجرا می‌شود.

به گفته او، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در راستای تهیه بسته‌های معیشتی و آموزشی برای دانش‌آموزان زیرپوشش در مهرماه سال جاری و ارائه بهتر خدمات و ایجاد نشاط و امید در بین جامعه هدف بهزیستی از مهم‌ترین اهداف اجرای این پویش است.

رسولی تصریح کرد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم‌التحریر، پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از دیگر اهداف اجرای این پویش در سطح استان است

مدیرکل بهزیستی کردستان در ادامه به شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان هم گریزی زد و گفت: خیرین می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و موسسات خیریه فعال در سطح استان با شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸* ۶۶۵۵*، شماره حساب سازمان:۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰، شماره کارت مجازی:۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره تماس حوزه مشارکت‌های بهزیستی استان کردستان ۳۳۲۸۲۱۳۸ در این پویش خیرخواهانه مردمی شرکت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.