همایش تکواندو ویژه بسیجیان پایگاه‌های استعدادیابی خواهر و برادر به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراوان برگزار شد.

 همایش تکواندو ویژه بسیجیان پایگاه استعدادیابی خواهران و برادران با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستانی سراوان، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول بسیج ورزشکاران و جمعی از خانواده تکواندوکاران پیش از ظهر امروز در سوله ورزشی سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد.

احمد حیدری نیا معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستانی سراوان گفت: همایش تکواندو ویژه بسیجیان خواهر و برادر پایگاه استعدادیابی سپاه شهرستانی سراوان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: بسیج افتخار دارد که از پایگاه‌های استعدادیابی پشتیبانی و حمایت کند و همراه و همگام ورزشکاران است تا نسل آینده نسلی سالم تحویل جامعه دهد.

محمدرضا گمشادزایی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان هدف از اجرای همایش تکواندو را توسعه ورزش همگانی و استعدادیابی ورزشکاران عنوان کرد و ادامه داد: تکواندو یک ورزش رزمی است و از علاقمندان خاصی برخوردار است که در بخش بانوان بیش از ۱۰۰ نفر در این رشته فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: از والدین انتظار می‌رود باتوجه‌به استعداد فرزندانشان در رشته‌های ورزشی و برای تندرستی و توسعه ورزش حمایت‌های لازم را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار