تشکیل ۱۵ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در ایرانشهر

رئیس اداره صمت ایرانشهر گفت:از ابتدای اجرای طرح نظارتی ۱۵ پرونده با مجموع ارزش ۴۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای واحد های صنفی با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید تشکیل شده است.

رئیس اداره صمت ایرانشهر بیان کرد: طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه هم‌زمان با سایر شهرهای سیستان و بلوچستان در ایرانشهر آغاز شده که با برنامه‌ریزی اداره صمت شهرستان، گشت‌های مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره صمت و نمایندگان تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی پوشاک و لوازم‌التحریر در حال انجام هست.

محمداحسان مرادی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تا ۲۲ شهریورماه، تعداد ۱۵ پرونده با مجموع ارزش ۴۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای تعدادی واحد صنفی با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی صمت به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

تشکیل پنج پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در سراوان

رئیس اداره صمت سراوان اعلام کرد: در جریان اجرای طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره صمت و نمایندگان تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی پوشاک و لوازم‌التحریر انجام شد.

غلامرضا اله دوست  گفت: در همین ارتباط برای تعدادی از واحدهای صنفی با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور تعداد پنج پرونده تشکیل و پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی کیف، کفش و لوازم‌التحریر در بمپور

رئیس اداره صمت بمپور اظهار کرد: با عنایت به ایام بازگشایی مدارس، طرح ویژه نظارتی بر واحدهای صنفی کیف، کفش و لوازم‌التحریر در سطح این شهرستان آغاز شد که در همین ارتباط در هفته جاری برای سه واحد صنفی با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید صادر شد.

مصطفی محمودزاده فهرجی افزود: پرونده‌های تخلف با مجموع ارزش ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی پوشاک و لوازم‌التحریر

رئیس اداره صمت کنارک از طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک و لوازم‌التحریر در آستانه بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح نظارتی نصب نرخ‌نامه در دید مشتری و رعایت نرخ‌های مصوب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عبدالحمید دوستینی  افزود: در جریان اجرای این طرح در ۱۴ شهریورماه گشت مشترک نظارتی با حضور بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف از تعداد ۱۷ واحد صنفی انجام که در همین ارتباط برای تعدادی از واحدهای صنفی چهار پرونده تخلف با مجموع ارزش بیش از ۲۵ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شد.
وی گفت: در ادامه بازرسی‌ها نیز به مدیران تعدادی از واحدهای صنفی نیز تذکرات لازم جهت رعایت قیمت‌ها داده شده و مدارک تعدادی از واحدهای صنفی جهت بررسی بیشتر صورت‌جلسه شد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار