رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

پرونده دفاع مقدس باید همیشه باز باشد

آیت الله حسینی بوشهری گفت: پرونده دفاع مقدس باید همیشه باز باشد تا آثار و برکات آن در حل مسائل الهام بخش باشد.

 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در آیین رژه نیرو‌های مسلح در قم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت و رشادت‌های ملت عزیز و مقاوم ایران اسلامی است، گفت: یکی از ویژگی‌های مجاهدان خدا در این است که در برابر مشکلات طول مسیر و در برابر دشمنان احساس ضعف و خستگی نمی‌کنند.

او گفت: دفاع مقدس مصداق کاملی از شجاعت، خستگی ناپذیری و مقاومت ملت ایران اسلامی بود که این مسیر طی ۴۴ سال گذشته همچنان ادامه داشته است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر ضرورت گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا افزود: یاد و آرمان حضرت امام راحل رحمت الله علیه که به ملت ایران عزت و شوکت داد باید برای همیشه گرامی داشته شود.

جوانمردی را از فرهنگ‌های نهادینه شده دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: پرونده دفاع مقدس باید همیشه باز باشد تا آثار و برکات آن در حل مسائل و موضوعات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی الهام بخش باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اگر فرهنگ دفاع مقدس به‌خوبی برای نسل جوان تبیین شود هیچ‌وقت حوادثی مانند اغتشاشات سال گذشته و سال‌های قبل از آن تکرار نمی‌شد.

آیت الله حسینی بوشهری، به سفر رئيس جمهور به آمریکا و شرکت در اجلاس سالانه سازمان ملل متحد هم اشاره کرد و گفت: اینکه امروز رئیس‌جمهوری ایران اسلامی در محل سازمان ملل متحد، اقدامات رئیس جمهور سابق آمریکا، توطئه قرآن سوزی و سایر آثار ظلم و استکبار را به چالش می‌کشد از برکات انقلاب اسلامی است.

رئيس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دفاع رئیس جمهوری از قرآن کریم و زنده نگه‌داشتن اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی اقداماتی بسیار ارزنده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار