یک کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز تراز پول حقیقی در سهام منفی ۱۲۸ میلیارد تومان و در صندوق‌های درآمد ثابت‌ها منفی ۱۷ میلیارد تومان ثبت شد.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز شروع پاییز یک روز بین تعطیلی، کمترین ارزش معاملات روزانه اخیر ثبت و ارزش معاملات خرد به ۳۳۴۰ میلیارد تومان رسید. بازار همچنان در دوران رکودی انتظار و متعادل به سر می‌برد. فروشنده قوی وجود ندارد، اما خریدار هم منتظر نشانه‌ها و تحرکاتی برای خرید قوی است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: نیم نگاه بازار به گزارش‌های شهریورماه شرکت‌ها و فصلی است که محرکی برای ایجاد تقاضا خواهد بود.

او افزود: امروز تراز پول حقیقی در سهام منفی ۱۲۸ میلیارد تومان و در صندوق های درآمد ثابت‌ها منفی ۱۷ میلیاردتومان ثبت شد و در نهایت شاخص کل با کاهش ۲۸۵۰ واحدی به ۲,۱۱۸,۳۶۱ رسید.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: نیمه دوم سال شاهد افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی و سود انباشته‌ی شرکت‌ها خواهیم بود. بعد از شایعاتی در مورد تجدید ارزیابی بانک‌ها و همچنین نماد‌هایی مانند ذوب آهن، در مورد احتمال تجدید ارزیابی پالایشگاه از محل زمین و ساختمان نیز شایعاتی به گوش می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار