آموزش و پرورش مهد اصلی شکل گیری تفکر و اندیشه‌ها است

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش مهد اصلی در شکل گیری تفکر و اندیشه‌های اساسی است تا بتواند با دانش آموزانی همچون شما بدرخشد.

زهرا پناهی روا با بیان اینکه برای رسیدن به قله‌های دانش و پیشرفت که مد نظر مقام معظم رهبری است باید تلاش و همت کنیم و باید آنچه که در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم، اظهار کرد: شما دانش آموزان از ایام آغازین سال تحصیلی با تلاش، همت و پشتکار آغازی را داشته باشیم تا قله‌های پیشرفت را بالا رفته و پرچم افتخار را به اهتزاز درآورید.

وی گفت: شما دختران پیشران جامعه‌ای هستید که نیاز است در این جامعه دانش بنیان که در گام دوم انقلاب از آن یاد شده حرکت تحولی را ایجاد کنید و در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس و در گام دوم با استحکام قدم بردارید و در راه اعتلا و دانش افزایی و تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران قدم بردارید.

وی خطاب به معلم‌ها و دبیران نیز بیان کرد: معلمی کار ارزشمندی است، ولی ارزشمندتر از آن خدمت به فرزندان شاهد و ایثارگر است و شهدا نظاره گر هستند که چگونه بر تربیت فرزندانشان تلاش می‌کنید.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدا، گفت: شهدا یک شبه راه صدساله را پیمودند و قله‌هایی را فتح کردند که به هیچ عنوان کسی انتظار نداشت و افتخارآفرینی انجام دادند و دلاورانه بر استکبار جهانی پیروز شدند که امروز آرامش و امنیت ما مرهون جانفشانی آنهاست و ما و مردم و مسوولان باید قدردان این ایثارگری‌ها باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
بدون روشنگری تاریخی برای نسل آینده قافیه را به. القاهای دشمن و رسانه هایش باخته ایم