همزمان با هفته دفاع مقدس؛

عملیات اجرایی ۷ پروژه روبنایی در سایت‌های نهضت ملی مسکن زاهدان آغازشد

عملیات اجرایی ۷ پروژه روبنایی به همراه آماده سازی بیش از ۱۴ هکتار از سایت‌های آرمانشهر و تفتانشهر نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان امروز آغاز شد.

عملیات اجرایی ۷ پروژه روبنایی به همراه آماده سازی بیش از ۱۴ هکتار از سایت‌های آرمانشهر و تفتانشهر نهضت ملی مسکن استان سیستان و بلوچستان با اعتباری افزون بر ۱۰۷ میلیارد تومان امروز یکشنبه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: برای ارتقای کیفیت زندگی مردم استان در طرح‌های نهضت ملی مسکن تلاش شده است خدمات زیر بنایی را آنگونه که مردم شایسته آن هستند تکمیل و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

محمد کرمی افزود: در این راستا امروز در سایت آرمانشهر و تفتانشهر زاهدان که در آن‌ها بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است عملیات ساخت چهار باب مدرسه، ۲ کلانتری و یک مرکز بهداشت به همراه عملیات آماده سازی ۱۴.۶ هکتار از این سایت‌ها از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان آغاز شد.

وی درخصوص خدمات شهری طرح نهضت ملی مسکن شامل فضا‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی، درمانی در استان تصریح کرد: در تمامی سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان سطوح خدماتی بر روی نقشه‌ها به صورت تفکیکی دیده شده و بر این اساس زمین از سوی ادارات کل راه و شهرسازی به دستگاه مربوطه تحویل داده می‌شود تا اقدام به ساخت خدمات شهری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان لازمه خدمت رسانی مناسب به شهروندان ساکن در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن را تامین زیرساخت‌های آن و ارائه امکانات مورد نیاز آن‌ها عنوان کرد و گفت: رویکرد دولت در تسریع خدمات رسانی به واحد‌ها و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن، موجب شتاب بیشتری در ساخت و ساز شده که در نهایت تحویل سریعتر واحد‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس، همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی و رسیدن به نتایج مطلوب بسیار موثر است.

کرمی تاکید کرد: نقشه راه ترسیم شده در استان به درستی انجام شده و امیدوارم با اجرای طرح نهضت ملی مسکن رشد قابل قبولی در بخش مسکن داشته باشیم.

گفتنی است : تاکنون برای ساخت ۳۳ هزار و ۵۰۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان سیستان و بلوچستان پروانه ساختمانی صادر شده است.

در حال حاضر متوسط پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن این استان به ۴۷ درصد رسیده که اشتغال ۳۴ هزار و ۷۱۵ نفر را به همراه داشته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار