با حضور جمعی از چهره های فرهنگی و قرآنی، از «علیرضا بیژنی» نفر برتر مسابقات بین‌المللی قرآن‌ کریم کشور مالزی تجلیل شد.

دراین ابتدای این مراسم قرآنی که به همت ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی و همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی در منزل شهید «محسن ظریف» برگزار شد، «ابراهیم جاویدی»، «حمید صفدری»، «جواد سلیمانی»، «حسین علمی» و «علیرضا بیژنی» از قاریان بین المللی قرآن کریم به تلاوت قرآن پرداختند.

در ادامه مراسم سردار «علی مولوی حقیقی» از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و رئیس ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی با اشاره به تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس، به بیان گوشه‌هایی از افتخارآفرینی‌ها و حماسه‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس پرداخت.

او همچنین از تقدیر و تجلیل از افتخارآفرینان و حافظان فرهنگ قرآنی با عنوان یک ضرورت اجتماعی یاد کرد.
در ادامه مراسم، حجت الاسلام «محمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز سخنانی درباره راه‌های کسب رضایت و خشنودی خدا بیان کرد و خوشبختی و سعادت را در آن دانست که خدا از فرد راضی باشد و او نیز از خدا راضی باشد.

در بخشی از این مراسم نیز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مسئولان ستاد مردمی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآن و عترت خراسان رضوی از «علیرضا بیژنی» نفر برتر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار