شهادت یک جوان فلسطینی در غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد «مجدی ایهاب غباین» جوان ۱۸ ساله فلسطینی که ۲۲ شهریور بر اثر انفجاری در تظاهرات شرق غزه زخمی شده بود، به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، مجدی ایهاب غباین بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید تا شمار شهدای انفجار ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در شرق غزه به ۶ نفر برسد.

جوانان فلسطینی به مناسبت هجدهمین سالروز بیرون راندن رژیم اشغالگر صهیونیستی از غزه روز ۲۲ شهریور در منطقه ملکه در شرق غزه دست به تظاهرات زدند که با حمله صهیونیست‌ها مواجه شد.

نظامیان اشغالگر به سمت تظاهرات کنندگان در شرق غزه گلوله و گاز اشک‌آور شلیک کردند که منجر به وقوع یک انفجار شد و ۶ فلسطینی شهید و ۲۴ نفر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی عصر یکشنبه با تیراندازی به سمت شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های مردمی در مرکز نوار غزه، ۶ نفر از فلسطینیان را زخمی کردند.رژیم صهیونیستی شب گذشته (شنبه) مرکز دیده‌بانی نیرو‌های مقاومت فلسطین در شرق غزه را هدف حمله پهپادی قرار داد.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر جمعه نیز یک موضع مقاومت را در شرق غزه هدف قرار دادند.

در پی ادامه محاصره غزه و تعطیلی گذرگاه‌های این باریکه، جوانان فلسطینی ارسال بالُن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را از سر گرفتند.مقام‌های رژیم صهیونیستی چند روزی است که گذرگاه بیت حانون در مرز غزه را بسته‌اند و اجازه عبور شهروندان فلسطینی و بیماران را نمی‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار