سرپرست پشتیبانی این تاکسی اینترنتی گفته ما برای حصول اطمینان از نحوۀ ارائه سرویس، تصمیم گرفتیم با تاخیر این خدمت را ارائه کنیم تا خانوادهها دچار مشکل نشوند و ما هزینه سرویسندادن در این ایام را به حساب تپسی افراد برمیگردانیم.
این در حالی است که تپسی از اوایل شهریور با پویشهای بزرگ تبلیغاتی اعلام آمادگی کرده بود که با قیمتی رقابتی آمادگی ارائه سرویس مدارس برای مشتریان خود را دارد و تا همین چند روز پیش مدام پیگیر واریز وجوه متقاضیان بود.
منجر به بی نظمی و مشکلات عدیده ای برای خانواده ها شد
و به دلیل عدم توانمندی در به سرانجام رساندن این کار که قطعا ناشی از ضعف مدیریت و ناکارآمدی است،موضوع سرویس های اینترنتی مدرسه در ایران را برای همیشه به فراموشی سپرد چون دیگر مردم اعتماد نخواهند کرد. و عجیب تر اینکه تپسی در مرحله اول پیش پرداخت گرفت و پس از دوهفته با اعلام قطعی تخصیص سرویس ،کل مبلغ را دریافت کرد و اینگونه معامله نهایی شده تلقی می شود. با پی گیری و شکایت حقوقی در دادسرا امکان دریافت خسارت های سنگین با اعلام مشکلات روحی به فرزند، اختلال در یادگیی و حواس ،اختلال در محل کار والدین به دلیل عدم تعهد تپسی به تعهدات و موارد مشابه وجود دارد. و جمله آخر اینکه امروز در دادسرای ونک شکایت رسمی از تپسی را ثبت کردم و مطالبه خسارت سنگین کردم . تپسی به زودی خواهد فهمید بازی با اعتماد عمومی مردم یعنی چه. موفق باشید