بمب‌‌گذاری در سفارت کوبا در آمریکا

رسانه‌ها از بمب‌گذاری با بمب‌های بنزینی در سفارت کوبا در آمریکا خبر دادند.

«برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا، در بیانیه‌ای با اعلام خبر بمب‌گذاری در سفارت این کشور در آمریکا، اعلام کرد که گروه‌های ضد کوبایی در آمریکا به تروریسم متوسل می‌شوند، زیرا احساس می‌کنند مجازات نخواهند شد.

به گزارش آرتی، برونو رودریگز مقامات آمریکا را به دلیل اقدام نکردن علیه گروه‌های متخاصم با دولت کوبا پس از حمله بمب‌های بنزینی به سفارت این کشور جزیره‌ای در واشنگتن مقصر دانست.

رودریگز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «سفارت کوبا در آمریکا هدف حمله تروریستی فردی قرار گرفت که دو کوکتل مولوتف پرتاب کرد. هیچ یک از کارکنان سفارت آسیب ندیدهاند و جزئیات در حال حاضر هنوز در دست بررسی است.»

وزیرخارجه کوبا در ادامه گفت: «گروه‌های ضد کوبایی زمانی که احساس می‌کنند از مجازات مصونیت دارند، به تروریسم متوسل می‌شوند، چیزی که کوبا بار‌ها به مقامات آمریکایی درباره آن هشدار داده است».

بمب‌گذاری در سفارت کوبا در حالی اتفاق افتاد که رهبران بلندپایه از جمله «میگل دیاز» کانل رئیس‌جمهور کوبا از مجمع عمومی سازمان ملل بازدید کردند. ورود دیاز به نیویورک با اعتراضات کوچک مهاجران کوبایی مواجه شد که در منهتن راهپیمایی کردند و شعار‌های «آزادی برای کوبا» و «مرگ بر کمونیسم» سر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار