مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:

ایلام از جایگاه بالایی در گردشگری کشور برخوردار است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: استان ایلام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خاصی در زمینه گردشگری دارد.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در مراسم نواختن زنگ گردشگری در ایلام اظهار کرد: استان ایلام از جایگاه گردشگری بالایی برخوردار است و صنعت گردشگری یکی از پردرآمدترین صنعت‌های در حال حاضر جهان است.
 
وی افزود: با سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، زیرساخت‌های گردشگری به منظور جلب گردشگران داخلی و خارجی در استان تقویت می‌شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام مطرح کرد: صنعت گردشگری از قابلیت‌های بسیار زیادی در ایجاد اشتغال برخوردار است، این صنعت در صورت اتخاذ تدابیر و سیاست‌های مناسب می‌تواند به منبع درآمد سرشاری برای مناطقی که از مناظر طبیعی و آب و هوایی مطلوبی برخوردارند تبدیل شود و قابلیت‌های آن‌ها را به فعل درآورد.
 
شریفی اظهار کرد: این استان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خاصی در زمینه گردشگری دارد که باید تلاش کنیم با معرفی این ظرفیت‌ها، استان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.
 
وی با بیان اینکه تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس تقارنی مهم و زیبا است، اظهار کرد: این تقارن در حقیقت فرصتی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، دوران جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و فداکاری‌های بی نظیر ملت ایران برای نوجوانان و جوانانی است که جنگ را ندیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.