رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از انجام بیش از ۴۳ هزار ماموریت اورژانس کرمانشاه در ۶ ماهه گذشته خبر داد.

مسعود قلعه سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمار مأموریت‌های انجام شده در ۶ ماه نخست امسال، گفت : در پارسال مجموعاً ۴۳ هزار و ۳۱۴ مأموریت انجام شده که در سال جاری با رشد ۴.۸ به ۴۵ هزار و ۴۱۱ مورد رسیده است.

وی افزود: در پی مأموریت‌های سال گذشته تعداد ۳۹ هزار و ۷۲۰ بیمار و مصدومین امداد رسانی شده که این تعداد نیز با افزایش روند ۸.۹ درصدی در ۶ ماه سال جاری به ۴۳ هزار و ۲۸۰ نفر رسیده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه هشت هزار و ۹۴۹ مأموریت با رشد ۴.۴ درصدی در سال جاری مربوط به مأموریت‌های جاده‌ای است، تصریح کرد: تعداد مصدومین ترافیکی در سال ۱۴۰۱ با ۹ هزار و ۵۷۳ نفر ۹.۹ درصد رشد کرده و در سال جاری به ۱۰ هزار و ۵۲۹ مصدوم رسیده است.

قلعه سفیدی بیان کرده: مجموع مصدومین غیر ترافیکی امسال نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در پی رشد ۸.۶ درصد به ۳۲ هزار و ۷۵۱ نفر رسیده است.

وی به افزایش تعداد تماس‌های گرفته شده با اورژانس، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۱ هزار و ۳۴ تماس با این مرکز برقرار شده که نسبت به سال گذشته ۲.۳ افزایش داشته است.

قلعه سفیدی مطرح کرد: مأموریت‌های بالگردی در سال گذشته با ۴۳ پرواز و ۴۶ مصدوم انجام شد که امسال با ۴۱ پرواز و ۵۰ مصدوم در زمینه پرواز‌ها روند کاهشی و در تعداد مصدومین نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.