سرپرست مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه رازی گفت : اقدامات بزرگی در مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه رازی طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

طلایی سرپرست مرکز رشد واحد‌های فناوری دانشگاه رازی گفت : در ابتدای شروع به کار استراتژی اول را بر بازگشت هسته‌های فناور راکد به چرخه فعالیت، نوآوری و ایده‌پردازی نهادیم و در گام دوم، تخصیص عادلانه منابع را در دستورکار قرار دادیم.

وی ایجاد زیرساخت و تخصیص منابع از طریق صندوق قرض‌الحسنه دانشگاه را از جمله اقدامات صورت گرفته برای کمک به هسته‌ها و واحد‌های فناور دانشگاه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۵۰ هسته فناور در دانشگاه فعال هستند و تعداد واحد‌های فناور نیز افزایش یافته و تمرکز ما هم بر روی افزایش تعداد واحد‌های فناور در دانشگاه است.

طلایی بسترسازی و ایجاد فضای مناسب برای ورود هرچه بیشتر دانشجویان، صاحبان ایده و فناوران به مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه و پرهیز از اتخاذ رویکرد‌های سختگیرانه را مورد تاکید قرار داد.

وی راه‌اندازی مراکز نوآوری و کارآفرینی را از جمله اقدامات صورت گرفته در سطح دانشگاه عنوان کرد و گفت: برنامه ما راه‌اندازی هشت مرکز نوآوری در هشت دانشکده است که در حال حاضر سه مرکز در سه دانشکده فعال شده‌اند.

سرپرست مرکز رشد و واحد‌های فناور دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: اگر مراکز نوآوری شتاب بگیرند و با کارکرد درست فعالیت کنند، به حرکت مرکز رشد و پارک علم و فناوری دانشگاه کمک بسیاری خواهند کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.