گشودن مشکل ۴۰ ساله اسناد ملکی سه شهرک مسکونی در اشتهارد

شورای اسلامی شهرستان اشتهارد گفت: گره کور صدور سند ثبتی مالکیت سه شهرک مسکونی تابعه این شهرستان پس از ۴۰ سال گشوده شد.

عبدالله هادی گفت: ساکنان سه شهرک مسکونی طالقانی ، شهید چمران و امام رضا (ع) شهرستان اشتهارد سال های متمادی بود که با مشکل اسناد ثبتی املاک مواجه بودند که به تازگی با همراهی اداره کل ثبت اسناد استان زمینه رفع این مشکل مردمی فراهم شده است.

او افزود: البنه اکنون یک اختلاف جزئی در خصوص مالکیت اراضی بخشی از این سه شهرک بین اداره کل راه وشهرسازی استان البرز و شهرداری اشتهارد باقی مانده که این موضوع نیز در دست بررسی قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اشتهارد گفت: بخشی از اراضی این سه شهرک در سال های گذشته توسط اداره کل راه و شهرسازی و بخش دیگر از املاک شهرداری به مردم واگذار شده که اکنون در بخش صدور اسناد باید اداره راه و شهرسازی هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف اراضی خود اقدام کند.

او افزود: همچنین با پیگیری های صورت گرفته مشکل کمیسیون ماده پنج اراضی حسین آباد اشتهارد برطرف شده است .

هادی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تامین آب شرب شهرستان اشتهارد ، گفت: امسال با اهتمام مسوولان استانی و شهرستانی ، شاهد انتقال آب شیرین از سه حلقه چاه به این شهرستان بودیم و قرار است تا پایان سال جاری نیز آب سد طالقان به اشتهارد برسد.

او با اشاره به اهمیت تامین فیبر نوری در شهرستان صنعتی اشتهارد ، افزود: این موضوع نیز با همکاری یکی از شرکت های ارتباطی داخلی در حال برطرف شدن است .

رئیس شورای اسلامی شهرستان اشتهارد در خصوص وضعیت ساخت وسازهای غیر مجاز در این شهرستان گفت: با اهتمام شهرداری اشتهارد از سال ۱۴۰۰ تاکنون شاهد کاهش این گونه ساخت و سازها در منطقه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.