نوعی گفت: متقاضیان خرید بخش عرصه زمین‌های پاکدشت به دفتر مدیریت اموال و املاک بنیاد مستضعفان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نوعی مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اخیر ما، واگذاری اسناد املاکی در طرح‌های مختلف که در طول سال‌های گذشته درخواست خرید آن‌ها وجود داشت، است گفت: یکی از این پروژه‌ها تعیین تکلیف اراضی پاکدشت است که پس از ابطال وقفیت با دستور خوب دستگاه قضا و پیگیری مسئولان بنیاد مستضعفان در روز‌های آینده شاهد واگذاری آن‌ها خواهیم بود.

او ادامه داد: بر این اساس شهروندان پاکدشتی از این پس آن‌هایی که تنها مالک اعیانی بودند ،مالک عرصه املاک خود هم می‌شوند.

نوعی توضیح داد: مالکیت عرصه بسیار مهم است چراکه افراد با خیال آسوده ساخت وساز می‌کنند و ادعای ناشی از وجود سند از بین می‌رود و  مشکلات ناشی از عدم وجود سند رفع می‌شود.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان بیان کرد: شهروندان متقاضی می‌توانند به دفتر مدیریت پاکدشت مراجعه کنند و تا چند روز آینده سامانه اینترنتی برای شهروندان این بخش راه اندازی می‌شود.

نوعی با بیان اینکه تلاش بنیاد مستضعفان در این بخش آن بود که به شهروندان برای داشتن عرصه کمک کند که تمامی آن‌ها با تخفیفات خوب و به صورت اقساطی صورت می‌گیرد افزود: این اقدامات به صورت منطقه به منطقه انجام می‌شود و  با مراجعه متقاضیان  به شعبات عملیاتی خواهد شد.

نوعی اظهار کرد: قرارداد‌ها در این بخش با متقاضیان پاکدشتی اجاره با اداره اوقاف بوده و اگر شهروندان تمایلی نداشتند که قرداد را تمدید کنند، مشکلی وجود ندارد. هدف بنیاد مستضعفان آن بود که زمینه برای مالک عرصه شدن شهروندان را فراهم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار