تفاهم‌نامه همکاری برای رفع مشکلات زیرساخت‌های برق ۳۴ روستای چابهار منعقد شد

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک برای رفع مشکلات زیرساخت‌های برق ۳۴ روستای چابهار با شرکت توزیع برق استان منعقد شد تا بخشی از مشکلات در این حوزه حل شود.

عبدالحکیم آصفی  اظهار کرد: با اجرایی شدن  تفاهم‌نامه هیچ روستای فاقد برق در محدوده منطقه آزاد نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف بازسازی، توسعه و رفع افت ولتاژ شبکه برقرسانی و تامین روشنایی روستاهای واقع در محدوده منطقه آزاد، بین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان بعنوان یکی از اهداف سفر مدیرعامل و برخی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد به مرکز استان، منعقد شد.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار ادامه داد: براساس این توافق‌نامه به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال، هیچ روستای فاقد برق در محدوده منطقه آزاد نخواهیم داشت و مدت آن یکسال است که با اعلام آمادگی طرفین، در صورت نیاز، توافق نامه با تأمین اعتبار تکمیلی، تمدید خواهد شد تا مشکلات و کمبودهای حوزه برق روستاها به صورت کامل حل شود.

وی افزود: مقرر شد در موضوعات و زمینه‌های مندرج در توافق‌نامه، طرفین با یکدیگر همکاری کنند و بر همین اساس سازمان منطقه آزاد مسوولیت حمایت مالی را عهده‌دار شده و اجرای پروژه ها براساس اولویت بندی های انجام شده توسط شرکت توزیع برق استان صورت گیرد.

آصفی گفت: به منظور پیگیری اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه و نظارت بر روند اجرای آن، کارگروهی مرکب از نمایندگان طرفین تشکیل خواهد شد تا موضوعات مورد توافق را بررسی کرده و نتایج را به طرفین منعکس خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار