معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: هفت آژانس مسافرتی و یک سفره‌خانه سنتی در همدان افتتاح می‌شود.

علی خاکسار گفت: میراث فرهنگی در امر گردشگری تنهاست در حالی که باید دستگاه‌های مختلفی از جمله شهرداری در امر گردشگری پای کار باشند، اما کمکی نمی‌کند یا اگر هم فعالیتی دارند، خروجی آن را نمی‌بینیم.

او با تاکید بر اینکه در مدیریت شهری صفر تا صد گردشگری با شهرداری است،گفت: شهرداری باید در زمینه گردشگری فعالیت زیادی داشته باشد، نمایشگاه برگزار کند و معرفی شهر را داشته باشد، اما اینگونه نیست.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: همزمان با روز گردشگری برگزاری چند رویداد گردشگری در روستا‌های هدف گردشگری پیش‌بینی شده است.

خاکسار با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه پاسداشت روز گردشگری هشتم مهرماه برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم در یکی از هتل‌ها پیش‌بینی شده و تجلیل از مدیران برتر بوم‌گردی‌ها، راهنمایان گردشگری، آژانس‌ها و فعالان گردشگری نیز مد نظر قرار دارد.

او با بیان اینکه سه کارگاه آموزشی در زمینه گردشگری برگزار می‌شود، گفت: توانمندسازی و گردشگری پایدار در راستای شعار سال گردشگری در این کارگاه‌ها بررسی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار