تجلیل از جانبازان و رزمندگان اداره کل امور مالیات لرستان

سرپرست اداره کل امور مالیاتی لرستان تقدیر از رزمندگان را کرنشی خواند در برابر آن همه جانفشانی مردان مردی که هم‌نفس شهدا بودند و در برابراستبداد ایستادند.

حجت‌اله صالحی در جلسه تجلیل از جانبازان و رزمندگان اداره کل امور مالیات که به همت دفتر ایثارگران امور مالیاتی برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ دستاورد‌های شهدا، ایثارگران و همه ملت ایران یک اصل اساسی و موکد است که رهبر معظم انقلاب بار‌ها در فرمایشات‌شان بر آن تاکید داشتند.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان گفت: جنگ تحمیلی به همه دنیا ثابت کرد که ملت ایران تحت ولایت رهبری آگاه، توان مقابله با تمامی اعیادی استکبار را داشته است و امروز که در میدان جنگ ترکیبی؛ فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و دیپلماسی هستیم اگر شهدا را چراغ راه خود قرار دهیم زیر بیرق ولایت؛ پیروز میدان، خواهیم بود.
وی دوران دفاع مقدس را نمادی از اثبات “ما می‌توانیم”در کشور قلمداد کرد و خاطرنشان کرد: ملت ایران با دست خالی، ولی با ایمان قوی در جبهه‌ها ایستاد و پیروز شد؛ امروز هم مردم آگاه و بصیر ایران در برابر توطئه‌ها مقاومت می‌کند و با همان روحیه جهاد و مقاومت، ولایتمدارانه پای آرمان‌های امام (ره) و شهیدان ایستاده‌اند.
وی جلسه تجلیل از جانبازان و رزمندگان امور مالیاتی را کرنشی خواند در برابر آن همه جانفشانی مردان مردی که هم‌نفس شهدا بودند و دوشادوش آن‌ها در برابر تهاجم و استبداد ایستادند.
در ادامه جلسه جناب سروان نظری فرمانده حوزه بسیج کارمندان حضرت امیر (ع) با اشاره به میزان چهل درصدی ایثارگران کارکنان مالیاتی، خانواده مالیاتی استان را مجموعه‌ای ارزشی قلمداد کرد و با اشاره به دوران کوتاه سرپرستی آقای صالحی و عملکرد وی را در حوزه بسیج و فرهنگ‌سازی انقلابی، مدیریت وی را ارزشمند و چشمگیر دانست.

در خاتمه با اهدا الواح تقدیر از یکایک جانبازان و رزمندگان امور مالیاتی شهرستان خرم‌آباد تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب ها: جانباز ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.