معاون سیاسی و اجتماعی استاندار :

دیدار رهبر انقلاب با مردم سیستان و بلوچستان جهشی برای توسعه و عبور از عقب‌ماندگی‌ها است

 رضا شریفی گفت:تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها و مسوولان باعث شد بخشی از زمان را از دست بدهیم و ترک فعل صورت گیرد.

 رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم استان باید جهشی برای توسعه و عبور از عقب‌ماندگی‌ها در این منطقه باشد، گفت: تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها و مسوولان باعث شد بخشی از زمان را از دست بدهیم و ترک فعل صورت گیرد.

 رضا شریفی در حاشیه نشست با مدیران روابط‌عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه افسران جنگ نرم در مواجهه با تهاجم همه‌جانبه دشمنان به معنای واقعی کلمه مدیران روابط‌عمومی هستند، بیان کرد: دیدار رهبر معظم انقلاب باید جهشی برای توسعه و عبور از عقب‌ماندگی‌ها در این استان باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان افزود: یکی از عواملی که موجب شده تا بسیاری از مسائل و مشکلات استان همچنان ادامه پیدا کند عدم اجرای مصوباتی هست که باید در دهه ۸۰ به مرحله اجرا می‌رسید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها و مسوولان باعث شد بخشی از زمان را از دست بدهیم و ترک فعل صورت گیرد، اگرچه بخشی از فرامین معظم له مانند راه‌آهن، چاه نیمه چهارم و گازرسانی انجام شده؛ اما همه مصوبات عملیاتی نشده، باید آسیب‌شناسی کنیم تا از این فضا رها شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار