امام‌جمعه سراوان گفت: دشمن برنامه‌ریزی کرده تا با درگیری بین امت اسلامی بتواند به اهداف شوم خود که همان سلطه بر کل عالم است دست یابد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: دوازدهم ربیع‌الاول به نقل از برادران اهل سنت و هفدهم ربیع‌الاول به نقل شیعه ولادت نبی‌گرامی‌اسلام است که هفته وحدت (وحدت بین امت اسلامی) نامگذاری شده است.
 
وی افزود: هفته وحدت به این معنا نیست که این هفته باید وحدت داشته باشیم بلکه این هفته باید یادآوری باشد برای همه امت اسلام که در باب وحدت و برادری بین امت اسلام توجه داشته‌باشند.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه در سیره نبی‌مکرم‌اسلام (ص) وحدت بین امت را مشاهده می کنیم، ادامه‌داد: وحدت امر الهی و سیره نبوی است، افتراق و فاصله گرفتن مسلمانان از یکدیگر امروز یکی از مباحثی که دشمنان ما با قدرت با شدت و با ظرافت و حیله و مکر پیگیری می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: دشمن برنامه ریزی کرده تا با درگیری بین امت اسلامی بتواند به اهداف شوم خود که همان سلطه بر کل عالم است دست یابد و از دیرباز به جهت غفلت مسلمانان توانسته به بسیاری از این مباحث دست‌یابد لذا امروز باید بسیار هوشیار باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: افراد صاحب تریبون نماز جمعه با نگاه اخلاص موضوع حفظ وحدت را پیگیری و در جهت تقویت و ترویج آن سخن بگویند چرا که وحدت عزت،قدرت، امنیت، رفاه و آسایش را به دنبال دارد.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه خدای متعال نبی گرامی اسلام را به عنوان الگو قرار داده و پیامبر (ص) یکی از نعمت‌های بی‌بدیل خدا برای مسلمانان است، تصریح کرد: نبی مکرم اسلام در برخورد با دوستان، صبر و شکیبایی، برخورد با دشمنان و همه امورات زندگی سرآمد بود.

برچسب ها: هفته وحدت ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار