امام‌جمعه سراوان گفت: اگر وحدت بیشتر شود دست همه توطئه‌گرانی که علیه اسلام توطئه می‌کنند کوتاه و توطئه آنها خنثی می‌شود و دنیای اسلام دنیای امن، مستقل و به دور از هیچ گونه ضعفی ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مجتبی بامری ضمن تبریک ولادت با سعادت رحمت اللعالمین حضرت محمد (ص) به تمامی دلدلادگان و شیفتگان نبی مکرم اسلام (ص)، بیان کرد: امیدوارم همه ما در مسیر سیره نبی مکرم اسلام گام برداریم و به آن عمل کنیم.
 
وی افزود: امید است همه ما جایگاه واقعی وحدت که فرمان الهی و سنت پیامبر است را در همه سطح داشته باشیم و به هیچ بهانه‌ای نباید در وحدت خدشه وارد شود.
 
امام‌جمعه سراوان ادامه داد: اگر امت‌های اسلامی با هم وحدت قلبی و عملی داشته باشند هیچ زمانی یک رژیم جعلی غاصب صهیونیستی به خود جرعت نمی‌داد در دل دنیای اسلام در مقدس‌ترین جای دنیای اسلام با ایمان‌ترین و مجاهدترین انسان‌های مسلمان با وحشی‌گری و چنین وضعیتی به شهادت برساند.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری اذعان کرد: رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر جنایت می‌کند که نشان از این دارد اگر امت‌های اسلامی باهم وحدت اساسی داشته باشند هیچ کشوری به خود جرعت تجاوز به هیچ کجای دنیای اسلام را ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی اگر امروز جنایت می‌کند به جهت این است که وحدتی که باید در میدان دنیای اسلام در سطوح دولت‌ها و ملت‌ها باشد نیست که اگر بود همچنین جنایتی رخ نمی‌داد.
 
امام‌جمعه سراوان تصریح کرد: اگر وحدت بیشتر شود دست همه توطئه‌گرانی که علیه اسلام توطئه می‌کنند کوتاه و توطئه آنها خنثی می‌شود و دنیای اسلام دنیای امن، مستقل و به دور از هیچ گونه ضعفی ایجاد خواهد شد و در سایه وحدت امت اسلامی رژیم غاصب اسرائیل از بین خواهد رفت.

برچسب ها: امام جمعه ، هفته وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار