رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: رویداد‌های متناسب با شرایط ناشنوایان در برنامه‌های شهری در دستور کار شهرداری یزد قرار گیرد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک روز جهانی ناشنوایان، گفت: روز جهانی ناشنوایان فرصتی است برای توجه به نیاز‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات ناشنوایان و تحقق این اهداف و دستیابی آنان به مطالبات خود تنها با همراهی مردم و مسئولین در اجرای کامل قوانین حقوق افراد دارای معلولیت ممکن می‌شود.

او افزود: یکی از نیاز‌های ناشنوایان، برگزاری رویداد‌های متناسب با شرایط آن‌ها است که در جامعه وجود ندارد و لازم است در برنامه‌ها و مراسم شهری، نیاز‌های ناشنوایان مورد توجه قرار بگیرد و محتوای برنامه‌ها متناسب با شرایط استفاده این قشر، عرضه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص سالمندان گفت: روز سالمندان، روز قدر نهادن و ارج گذاری به شخصیت گرانبهای آنانی است که عمر خویش را برای ساختن جامعه مصروف داشتند و گنجینه‌هایی مملو از تجارب ارزشمند و برترشان در متن زندگی ما جلوه‌نمایی می‌کنند.

سیفی ادامه داد: سالمندان راه روشن و حرکت در مسیر صحیح زندگانی را در پیش پای ما و به ویژه نسل جوان قرار می‌دهند.

او با بیان نیاز سالمندان به تفریح تاکید کرد: در فضا‌های شهری باید پارک‌ها را به نحوی مناسب‌سازی کرد که آن‌ها بتوانند در پارک‌ها حضور داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار