رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: رویداد‌های متناسب با شرایط ناشنوایان در برنامه‌های شهری در دستور کار شهرداری یزد قرار گیرد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک روز جهانی ناشنوایان، گفت: روز جهانی ناشنوایان فرصتی است برای توجه به نیاز‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات ناشنوایان و تحقق این اهداف و دستیابی آنان به مطالبات خود تنها با همراهی مردم و مسئولین در اجرای کامل قوانین حقوق افراد دارای معلولیت ممکن می‌شود.

او افزود: یکی از نیاز‌های ناشنوایان، برگزاری رویداد‌های متناسب با شرایط آن‌ها است که در جامعه وجود ندارد و لازم است در برنامه‌ها و مراسم شهری، نیاز‌های ناشنوایان مورد توجه قرار بگیرد و محتوای برنامه‌ها متناسب با شرایط استفاده این قشر، عرضه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص سالمندان گفت: روز سالمندان، روز قدر نهادن و ارج گذاری به شخصیت گرانبهای آنانی است که عمر خویش را برای ساختن جامعه مصروف داشتند و گنجینه‌هایی مملو از تجارب ارزشمند و برترشان در متن زندگی ما جلوه‌نمایی می‌کنند.

سیفی ادامه داد: سالمندان راه روشن و حرکت در مسیر صحیح زندگانی را در پیش پای ما و به ویژه نسل جوان قرار می‌دهند.

او با بیان نیاز سالمندان به تفریح تاکید کرد: در فضا‌های شهری باید پارک‌ها را به نحوی مناسب‌سازی کرد که آن‌ها بتوانند در پارک‌ها حضور داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.