استاندار سمنان تاکید کرد؛

تعریف بسته‌های تشویقی برای فرزندآوری در استان سمنان

هاشمی از تعریف بسته‌های تشویقی برای فرزندآوری در استان خبر داد و گفت: بهبود نرخ فرزندآوری یکی از مهمترین اولویت‌های دولت محسوب می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان  با بیان اینکه نیازمند افزایش رشد جمعیت در استان هستیم، تاکید کرد: بسته‌های مشوق متنوعی برای حمایت از فرزند آوری طراحی شده است.

وی با بیان اینکه دولت در راستای تحقق و اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تلاش دارد، تاکید کرد: توجه به بحران جدی کمبود و پیری جمعیت در استان و گام برداشتن در راستای تحقق و اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در قالب راه اندازی مراکزی همچون مرکز نفس، امری ضروری و حائز اهمیت است.

استاندار سمنان همچنین گفت: رفع مشکل کمبود و پیری جمعیت در سطح استان سمنان و بهبود نرخ فرزندآوری و ساماندهی شاخص‌ها در این بخش، نیازمند یک عزم جدی و همگانی توسط تمامی اقشار مردم است.

هاشمی درباره افزایش نرخ جمعیت، تاکید کرد: تا به امروز در راستای توجه به امر جوانی جمعیت و افزایش نرخ فرزند آوری، به ۴۵۰ خانوار واجد شرایط در استان سمنان زمین رایگان در قالب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده واگذار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.