فرماندار ویژه شاهرود:

رسانه‌ها و دلسوزان نظام در ایجاد وحدت تلاش کنند

جلالی با بیان اینکه دشمنی و کینه معاندان نظام پایان ناپذیر است، گفت: رسانه‌ها، دلسوزان نظام و موثرین در ایجاد وحدت بین مردم تلاش کنند.

ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود  با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سایه وحدت بین اقوام و طوایف در داخل کشور اتفاق افتاد، افزود: رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی برای رسیدن به قله بالندگی نظام راهبرد‌هایی اساسی را برای مردم و مسئولان ترسیم کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر وحدت، وفاق ملی و امیدبخشی به مردم توسط کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها تاکید کردند.

فرماندار ویژه شاهرود به ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: وحدت بین مسلمانان و اتحاد فرق اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه اتحاد بین مسلمانان در منطقه، جهان اسلام و عرصه‌های بین‌المللی در سایه همدلی و وحدت شکل می‌گیرد، اظهار کرد: اختلاف‌زدایی و انسجام ملی و بین‌المللی بین ادیان اللهی از سیاست‌های حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

جلالی با اشاره به اینکه دشمنی معاندان نظام بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: حمایت ارزشمند ملت مسلمان ایران اسلامی از نظام، قوای سه‌گانه، خدمتگزاران به ملت و نظام باید از سوی رسانه‌ها، موثرین و دلسوزان نمود پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.