اختصاص زمین برای تأسیس شهرک شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت

استاندار کرمانشاه، از اختصاص زمین برای تأسیس شهرک شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت در استان خبر داد و گفت: این حرکت، شروعی برای تبدیل شدن کرمانشاه به قطب کلیدی دارو و تجهیزات پزشکی است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه پیگیری مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سلامت از اختصاص زمین برای تأسیس شهرک شرکت‌های دانش‌بنیان سلامت در استان خبر داد و گفت : مسیر سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ سلامت در کرمانشاه هموار می‌شود.

وی گفت: حداقل ۵ و حداکثر ۲۰ هکتار زمین برای پارک علم و فناوری حوزه سلامت مصوب شده که اداره راه و شهر سازی باید مساعدت کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تولید و اشتغال، تصریح کرد: اختصاص زمین به پارک علم و فناوری زمان‌بر است، باید تمام جوانب از نظر کارشناسی در راستای اثرگذاری و کارآمدی سنجیده شود، معاونت عمرانی و معاونت اقتصادی استانداری با تشکیل یک کارگروه مشترک مصوبه را پیگیر باشند.

وی این تصمیم را شروعی برای تبدیل شدن کرمانشاه به قطب کلیدی دارو و تجهیزات پزشکی دانست و گفت: با این پروژه حرکت فوق العاده‌ای در جذب سرمایه‌گذاران حوزه سلامت و دارو و تجهیزات پزشکی انجام خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.