دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی از آغاز جشنواره تولیدات فضای مجازی در استان خبر داد.

 آقای نریمان‌زاده گفت: بخش‌های جشنواره تولیدات فضای مجازی شامل پوستر، عکس حرفه‌ای و موبایلی، فیلم و کلیپ در حوزه چند رسانه ای، موشن گرافی، پویانمایی، اینفو گرافی، پادکست و نرم‌افزار موبایلی، تولیدات متنی ویژه فضای مجازی شامل استوری، کپشن، توییت، پست و هر متنی که در فضای مجازی منتشر شده و منحصر به نویسنده باشد است.

آقای نریمان‌زاده اظهار کرد: جشنواره تولیدات فضای مجازی یکی از برنامه‌های مهم کنگره ۱۰ هزار شهید استان است که با همت و برنامه ریزی سپاه عاشورا توانستیم در مدت کوتاهی و همزمان با برگزاری کنگره این جشنواره را هم برپا کنیم تا به زمان دیگری موکول نشود.

وی افزود: وقتی اثری با نام شهدا، شهادت و ایثار مزین می‌شود یا کاری به نام آن‌ها انجام می‌گیرد شهدا در این راه کمک حال ما هستند.

وی تاکید کرد: تصمیم داریم جشنواره تولیدات فضای مجازی را سالانه در تبریز برگزار و آن را همانند جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره انیمیشن در همدان به یک برند معروف تبدیل کنیم.

وی موضوعات جشنواره را شامل فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت عنوان کرد.

آقای نریمان زاده گفت: متن فراخوان جشنواره بعد از برنامه افتتاحیه در کانال‌های اطلاع‌رسانی و سایت کنگره به آدرس https://ashuraiyan.com بارگزاری خواهد شد.

وی به زمان بندی جشواره نیز اشاره کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ۱۴۰۲ است و پنجم آذر بخش داوری آثار و دهم آذر اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره خواهد بود.

وی اضافه کرد: جوایز این جشنواره در هر بخش به ترتیب نفر اول هفت میلیون تومان، نفر دوم پنج میلیون تومان و نفر سوم سه میلیون تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار