خشم «اینترنشنال» از برگزاری جشن هفته وحدت در ایران + فیلم

ناراحتی از برگزاری جشن هفته وحدت در ایران، کارشناس «اینترنشنال» را به بیان ادعاهای کذب واداشته است.

همزمان با برگزاری جشن هفته وحدت در کشور، کارشناس شبکه ایران اینترنشنال در اظهاراتی مغرضانه ادعا کرد اولین هدف حضرت محمد(ص)، نابود کردن تمدن ایران بوده است.
این در حالی است که عنایت ویژه پیامبر اسلام به ایران در احادیثی همچون «علم اگر در ثریا هم باشد، مردمانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت.» نمود پیدا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۸:۳۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تمدن ایرانیان ۱۵۰۰ ساله نبود ۵۰۰۰ هزار ساله بوده است و از زمان تشکیل حکومت مادها که آنان توانستن در هکمتانه همدان امروزی حکومتی یکپارچه تشکیل بدهند اغاز می شود در زمان ظهور اسلام که اینک تقریبا ۱۴۰۰ سال و اندی است این کارشناس محترم سعودی اگاهانه و یا نااگاهانه شروع تمدن ایرانی را همزمان با ظهور اسلام می داند و این برای کارشناسان بی سواد سعودی مایه ننگ است‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
اقتصـــاد و دانش و هنر و... فصل مشترک همه کشورها در طول تاریخ بوده و هست و فقط سیاست و دیانت است که مختص اشخاص و گروها است چــرا که فقط این دو هستند که از فرمول ثابت و جهانی پیروی نمی کنند چرا که اگر غیر از این بود این همه تنوع سیاسی و اعتقادی وجود نداشت و دیگر سیاست بعنوان ذکاوتی لحظه ای برای صیانت از منافع مادی و معنوی مطرح نبود و یا حتی مومن بودن به مذهبی معنا نداشت! چرا که مثلاً فرد پس از تخصص در دین ، دیندار و متقی می شد!!! این یارو هم همه چی روی با هم قاطی می کند بعید است اینقدر نادانی و جهالت نسبت به مسائل بدیهی!! این روشها خودش سیاستی خبیثانه است برای انحراف افکار عمومی ، برای کسب منافع نامشروع!
Iran (Islamic Republic of)
محسن۳۵
۰۵:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چه بدبختیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
حیف وقت که صرف دیدن و شنیدن اینها بشه.
Iran (Islamic Republic of)
حرفهای پنهان
۰۵:۱۷ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
داداش قشنگ ترین حرف رو خودت زدی جدن ارزش نداره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
بدبختها اونقدر کم آوردن که دیگه در مورد خدا وسخن خدا هم دروغ میگن. خدا زده ها همه دروغ هاشون ازپاییز پارسال تا حالا گفتن دیگه دروغی ندارند گیر دادن به خدا پیغمبر. بگو بدبخت بگو دروغ که مالیات نمیخواد. بگو!!
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۴:۰۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
تمام پیامبران الهی آمدند برای ساخت تمدن یا برای تکمیل کمی وکاستیها.
France
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
آره تو راست میگی
برو بابا
آخرین اخبار