دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: با افزایش تولید مرغ در استان، در وضعیت مازاد تقاضا قرار داریم.

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی در کمیته نظارت بر فرایند عرضه کالای اساسی استان در خصوص تولید مرغ در استان و افزایش آن گفت: تولید مرغ از مرز ۱۶۵ تن در روز گذشته و با توجه به مصرف آن در استان، از این کالا در استان مازاد تقاضا وجود دارد.

او افزود:: مازاد تولید مرغ به استان‌های همجوار ارسال و ذخیره سازی نیز در دستور کار است که هم اکنون ۷۰۰ تن مرغ برای زمان مورد نیاز مردم ذخیره سازی شده است.

حجت الاسلام نسائی زهان در خصوص تأامین شکر نیز بیان کرد: هزار تن شکر به زودی وارد استان و توزیع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: ذخیره سازی سایر کالا مثل گندم، آرد و برنج نیز در وضعیت مطلوب است.

او گفت: در بحث آهن آلات نیز تا ۱۵ درصد کاهش قیمت داشته و قیمت مسکن نیز افزایش نداشته است.

حجت الاسلام نسائی زهان عنوان کرد: کارخانجات نیز با چک‌های دو ماهه و سه ماهه به مغازه داران جنس تحویل می‌دهند که این دغدغه خرید نقدی فروشندگان را تا حد زیادی رفع کرده است که این نشانه نظارت‌های دقیق و تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم است.

دادستان عمومی و مرکز انقلاب مرکز استان با بیان اینکه در خصوص شهریه مدارس نیز نظارت‌ها ادامه دارد گفت: در بحث نان نیز ۳۸۴ مورد نظارت بر نانوایی‌ها صورت گرفته و نانوایان متخلف مطابق قانون با آنان برخورد شده است.

او با اشاره به گرانی میوه در استان افزود: قیمت زیاد میوه در استان نسبت به سایر استان‌های کشور به دلیل مسافت زیاد و حمل بار میوه تا استان و کرایه‌های سنگین است که باید با از بین بردن انحصار میوه در این خصوص اقدام کرد.

حجت الاسلام نسائی زهان در خصوص برخورد با خودرو‌های حامل فراورده‌های سوختی گفت: در چارچوب قانون با حاملان سوخت قاچاق برخورد جدی خواهیم داشت و به آنان اجازه حمل سوخت قاچاق داده نخواهد شد و از ابتدای سال نیز ۸ هزار وسیله نقلیه در این خصوص توقیف شده و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به جزای نقدی محکوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.