از ۱۶ الی ۱۹ مهرماه؛

اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود

اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان که به نوعی اختتامیه آن است طی ۴ شب با حضور شخصیت‌های کشوری در سالن شهید سلیمانی همدان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان گفت: از آغاز به کار کنگره تا کنون که دو سال می‌گذرد برنامه‌های زیاد و مختلفی در سطح استان برگزار شده است، اجلاسیه این کنگره که به نوعی اختتامیه آن است طی ۴ شب با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود.

سردار مهدی فرجی افزود: این اجلاسیه از ۱۶ الی ۱۹ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن شهید سلیمانی همدان برگزار خواهد شد که برای حضور در آن از فرماندهان سپاه، ارتش و فراجا و مسئولین کشوری دعوت شده است.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در همدان نیز گفت: افتتاحیه این نمایشگاه ۱۵ مهرماه یک روز قبل از اجلاسیه ساعت ۱۶ در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، برپایی غرفه‌های هنری و فرهنگی با محوریت موضوعات کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، استکبارستیزی، سرود‌های جمعی در این نمایشگاه انجام می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان افزود: هم‌چنین ۸۰۰ جهیزیه متشکل از ۵ قلم اساسی به نو عروسانی که شناسایی شدند به نیت شهدای استان اهدا می‌شود این مراسم با حضور مسئولین کشوری، بسیج سازندگی، مسئولین استانی و سازمان بسیج با حرکت خودرو‌ها به سمت شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

سردار فرجی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه کنگره شهدا در همدان بیان کرد: ۱۶ مهر ماه که مصادف است با سالگرد شهید همدانی در این روز هم صبح و هم بعداظهر مراسم در محل مزار شهید همدانی اجرا می‌شود که این مراسم نیز با حضور مهمانان کشوری و با همکاری پادگان قدس همدان، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار