استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زیرسازی، آسفالت و ارتقای جاده‌های شهرستان کوهرنگ به ویژه در بخش بازفت، صمصامی و گزستان این شهرستان از اولویت‌های این استان است و اعتبارات مورد نیز نیز تامین شده است.

غلامعلی حیدری در جمع مردم روستای میاندوهان علیا شهرستان کوهرنگ گفت: برای بهبود وضعیت جاده‌ای شهرستان کوهرنگ اعتباری لازم از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ تامین شده است.

وی اظهار داشت: به محض مطلوب شدن شرایط آب و هوا، نسبت به تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی ارتقای جاده‌های شهرستان کوهرنگ به خصوص در مناطق روستایی اقدام می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مجتمع آبرسانی روستایی دهناش (مشتمل بر ۱۷ روستا) و منطقه گزستان شهرستان کوهرنگ گفت: با همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های محرومی که فاقد شبکه آبرسانی هستند، در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: افزون بر آبرسانی کار‌های مهمی نیز در بخش گازرسانی به روستا‌های دورافتاده انجام شده و انتظار می‌رود مردم در زمستان با مشکلات کمتری در این خصوص روبرو شوند.

حیدری افزود: با وجود روستا‌های فراوان شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری، اما خدمات قابل توجهی در روستا‌های دورافتاده این شهرستان در بخش جاده‌سازی، آب، برق و گازرسانی و اینترنت، مدرسه سازی و خانه بهداشت که از مطالبه‌های مردمی به شمار می‌رود گام‌های خوبی برداشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۰۷:۳۶ ۱۴ مهر ۱۴۰۲
شهرستان پهناور و کوهستانی و دارای روستاهای فراوان کوهرنگ می‌باید به زیرساختها و راههای ارتباطی بهتر و بیشتر مجهز شود و بخاطر کاهش زمان دریافت خدمات و امکانات و فاصله تا مرکز شهرستان و صرفه جویی در وقت و عمر و زمان و هزینه ها به دو و سه شهرستان کوچکتر تقسیم گردد
آخرین اخبار