استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات خوبی تاکنون برای کوهرنگ مصوب شده است و بخشی از این اعتبارات در کوتاه، میان و بلند مدت هزینه می‌شود.

غلامعلی حیدری در بازدید از روستا‌های شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: مشکل تامین آب کوهرنگ با همت دولت سیزدهم و حضور موثر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب طرح جهاد آبرسانی به عنوان یک اولویت مهم در حال اجراست و تلاش می‌شود این مشکل تاریخی با انجام کار انقلابی هرچه زودتر برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هر چند کار در زمینه محرومیت‌زدایی در استان دیر آغاز شد، اما با شناسایی موانع و تصمیم‌گیری مناسب کار‌های ماندگار و ارزشمندی در این خصوص در حال انجام است.

وی اظهار کرد: امروز توسعه، سازندگی، عدالت محوری و توزیع عادلانه منابع اعتباری با اولویت مناطق محروم از مهمترین رویکرد‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود و در همین ارتباط هیئت دولت برای توسعه شهرستان کوهرنگ با توجه به محرومیت، مشکلات، کمبود‌ها و کاستی‌هایی که دارد مصوبات ویژه‌ای تعیین کرده است.


بیشتر بخوانید


حیدری ادامه داد: در همین ارتباط تلاش می‌شود شهرستان کوهرنگ از مزایای مصوبه ویژه برخوردار شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتبارات خوبی تاکنون برای شهرستان کوهرنگ مصوب شده است، گفت: بخشی از این اعتبارات در کوتاه، میان و بلند مدت هزینه می‌شود.

وی با اشاره بر اهمیت راه‌های ارتباطی افزود: در همین ارتباط جاده مهم شهرکرد- فارسان- باباحیدر - کوهرنگ و پروژه فاضلاب کوهرنگ مشمول ماده ۲۳ و به عنوان یکی از پروژه‌های ملی اعلام شده است.

حیدری در خصوص تامین آب برای خانمیرزا گفت: با توجه به اینکه تامین آب از طریق چشمه، کم هزینه و پایدار است باید اولویت تامین آب برای این شهرستان از طریق چشمه باشد و در مدت دوماه آینده باید تعیین تکلیف شود.

وی با تاکید بر تامین ۷۰۰ متر لوله و تامین مخازن لازم اظهار کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت انتظار می‌رود عملیات اجرایی جهاد آبرسانی در ۱۱ روستا و مجتمع آبرسانی در شهرستان کوهرنگ در ۲۲ بهمن افتتاح شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار