آریانژاد گفت: با توجه به افزایش ۱۸۲ درصدی اعتبارات پروژه‌های حوزه آب، نسبت به سال‌های اخیر؛ امسال شاهد خاتمه طرح‌های اولویت‌دار و جاری شدن امید در رگ‌های استان خواهیم بود.

مدیر عامل این شرکت آب منطقه ای کردستان با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریالی به طرح‌های آبی استان اظهار داشت: با توجه به افزایش ۱۸۲ درصدی اعتبارات پروژه‌های حوزه آب نسبت به سال‌های اخیر، امسال شاهد خاتمه طرح‌های اولویت‌دار و جاری شدن امید در رگ‌های استان خواهیم بود.

آرش آریانژاد افزود: به ثمر نشستن این طرح‌ها و منتفع شدن مردم از منافع آن انتظاری دیرینه بوده که به لطف خدا و همت مسئولان امر در سالجاری به بهره‌برداری خواهند رسید و این امر سبب رونق اقتصادی، توسعه کشاورزی، اشتغالزایی و مهاجرت معکوس خواهد شد.

وی گفت: اعتبارات مصوب محقق شده در طرح‌های ملی و ملی استانی در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که این مبلغ بسیار نزدیک به اعتبار مصوب مورد انتظار بر اساس شاخص نرخ تورم سالیانه به میزان ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیر عامل این شرکت آب منطقه ای کردستان ادامه داد: این جهش اعتباری، در نوع خود بی‌سابقه بوده و همین امر سبب شد پیشرفت قابل توجهی در طرح‌های توسعه منابع آب استان حاصل گردد و بعد از این نیز چشم‌انداز‌های روشن و امیدآفرینی را در بخش آب استان، رقم خوهد زد.

 آریانژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی دیگر از طرح‌های آبی استان نیازمند تزریق اعتبار لازم برای خاتمه می‌باشد، پیش‌بینی می‌گردد در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان این موضوع طرح و منتج به نتیجه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.