جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی از ۹ تا ۱۴ آبان ماه امسال در تبریز برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی گفت: در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی علاوه بر اکران فیلم‌های بخش مسابقه، برنامه‌های جنبی و کارگاه‌های تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

آقای فرشاد ادامه داد: امیدواریم که جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی تبدیل به تابلویی رنگارنگ از حضور اقوام مختلف شود.

وی افزود:برای آیین اختتامیه جشنواره از چند گروه هنری از قومیت‌های مختلف دعوت کرده‌ایم و همزمان با ایام برگزاری جشنواره هم در کنار نمایش فیلم ها شاهد اجرای برنامه‌هایی از مراسم و آیین‌های سنتی خواهیم بود.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی گفت: یکی از ویژگی‌های این رویداد حضور تعدادی از مهمانان با لباس‌های محلی و پوشش‌های مخصوص اقوام ایرانی است که همین اتفاق می‌تواند در نوع خود منجر به جذابیت بصری خاصی در فضای سالن‌های اکران فیلم‌ها شود.

وی درباره میزبانی شهر تبریز از اولین دوره جشنواره توضیح داد: تبریز معروف به شهر جشنواره‌ها است و همزمان با همین جشنواره  چند رویداد بین‌المللی دیگر هم در این شهر برگزار خواهد شد.

وی گفت:برای خدماتی که قرار است به مهمانان جشنواره فیلم اقوام بدهیم جلساتی با شهردار تبریز داشته‌ایم و وی هم نکاتی داشت تا مجموعه شهرداری در فرآیند پذیرایی و میزبانی از مهمانان جشنواره پای کار باشد.

نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی به دبیری اقای کمال تبریزی ، ریاست آقای مهدی حیدری و توسط موسسه فرهنگی و هنری فصل هنر از ۹ تا ۱۴ آبان ماه امسال در تبریز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.