فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران نیروی انتظامی تمام قتل‌هایی که با سلاح گرم در کرمانشاه انجام شده، کشف شده است.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به بالا رفتن آمار قتل با استفاده از سلاح در استان کرمانشاه طی ماه‌های گذشته، گفت : طی شش ماهه امسال تمام قتل‌هایی که با سلاح گرم در استان رخ داده کشف و قاتلین دستگیر شده‌اند

وی با بیان اینکه طرح جمع آوری سلاح گرم در استان اجرایی می‌شود، افزود: کسانی که سلاح جنگی در اختیار دارند باید بدانند که حتی اگر از آن استفاده هم نکرده باشند برای آن‌ها پرونده امنیتی تشکیل می‌شود و حبس‌های طولانی مدت در انتظار آن‌ها خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تشکیل بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار به منظور کنترل هدفمند این افراد در استان خبر داد و گفت: برخورد با مالخران اموال مسروقه با جدیت دنبال می‌شود چرا که اعتقاد داریم جرم آن‌ها حتی بیشتر از افراد سارق است و قطعاً به سختی توسط دستگاه قضائی برابر قانون مجازات خواهند شد.

حاجیان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور بیش از ۱۷۶ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان اجرا شده که عمده آن‌ها در بحث مبارزه با سرقت و مواد مخدر بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.