دانش آموزان آذربایجان شرقی امروز در زنگ مقاومت و همبستگی از دانش آموزان و مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

در پی پیروزی‌های مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست‌های اشغالگر، دانش آموزان آذربایجان شرقی امروز در زنگ مقاومت و همبستگی از دفاع غیرتمندانه مردم فلسطین و دانش آموزان و نوجوانان فلسطینی حمایت کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان برنامه‌های آموزشی و تربیتی را در پرورش انسان‌های حق طلب و عدالت پرور موثر دانست و گفت: مبارزه با ظالم و حق طلبی باید از مدارس به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود تا با پرورش انسان‌های حق طلب و دادگستر عدالت و صلح در دنیا حاکم شود. 

سعادتی به سلطه گری رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا اشاره کرد و گفت: هر جامعه‌ای / خود باید بر سرنوشت کشور و مردمش تصمیم گیرنده باشد و این درحالیست که اسرائیل درصدد تصمیم گیری برای کل جهان و پیاده کردن نظام برده داری در دنیا برآمده است. 

وی به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جوانان بی باک و غیرتمند کشورمان در دوران دفاع مقدس با از جان گذشتگی و فدا کردن جان عزیزشان از کیان و آرمان‌های کشورمان دفاع کردند و اجازه ندادند اشغالگرانی، چون آمریکا و اسرائیل برای سرنوشت جوانان کشور عزیزمان تصمیم بگیرند و امروزه به برکت خون شهدای پاک ایران به لحاظ علمی، فناوری‌های روز و نظامی زبانزد کشور‌های خودکفا و مستقل دنیا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.