فرماندار گناوه از شهرداری این بندر خواست در مدت سه روز نسبت به سروسامان دادن، جمع آوری و انتقال تمامی اغذیه فروشان بخصوص فلافل فروشی‌های میدان امام (ره) به محل جدید با رعایت حرمت و احترام به آنها برابر قانون و ضوابط اقدام کند.

محمدتقی صفری روز یکشنبه در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: اغذیه فروشانی که در میدان امام(ره) فعالیت دارند به لحاظ بهداشتی، سلامتی، ترافیک و تردد مسایل و مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرده و جمع آوری و انتقال آنها در مهلت تعیین شده با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط ضروری است.

وی افزود: شهرداری گناوه جهت اجرای مصوبه جمع آوری و انتقال اغدیه فروشان جلسه درون سازمانی تشکیل دهد و یک نماینده در این زمینه تعیین کند و اجازه ندهد که اغذیه فروشان از جمله فلافلی ها در میدان امام(ره) فعالیت کنند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: نیاز است شبکه بهداشت و درمان نسبت به مضرات و مشکلاتی که در میدان امام (ره) توسط دستفروشان اغذیه ایجاد شده اطلاع رسانی و بنر نصب کند.

صفری ادامه داد: ساماندهی و جمع آوری دستفروشان در میدان امام(ره) و خیابان های منتهی آن به دستور کار جدی قرار گرفته و مرحله به مرحله انجام خواهد شد که در این زمینه دستگاه‌های مرتبط اجرایی همراهی و همکاری جدی داشته باشند.

فرماندار گناوه ادامه داد: مغازه داران جلوی مغازه و پیاده رو را اشغال نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.