چهارمحال و بختیاری تکمیل‌کننده زنجیره اقتصادی آبزی‌پروری کشور

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری از تولید ۸۵ درصد از خوراک مصرفی آبزیان کشور در استان خبر داد.

امین مالکی در شورای گفتگوِی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز ۸۵ درصد از خوراک مصرفی آبزیان در حوزه‌های گرم‌آبی و سرد آبی در این استان تولید و به سراسر کشور ارسال می‌شود بنابراین این استان امروز به عنوان تکمیل‌کننده زنجیره اقتصادی آبزی‌پروری کشور شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره‌های اقتصادی و ارزش افزوده قتصادی، افزود: این استان قطب تولید ماهیان سردابی کشور است و پس از ۱۲ سال تلاش صنعت‌گران و تولیدکنندگان، امروز به بزرگ‌ترین تولیدکننده خوراک آبزیان کشور تبدیل شده‌ایم.


بیشتر بخوانید


نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز ۸۵ درصد از خوراک مصرفی آبزیان در حوزه‌های گرم‌آبی و سرد آبی در این استان تولید و به سراسر کشور عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری استانی کم‌برخوردار است، اظهار کرد: با این وجود در این استان استعداد‌های بالقوه‌ای وجود دارد و با همتی که امروز در جامعه اقتصادی شکل گرفته امیدواریم شاهد شکوفایی بیش از پیش این استعداد‌ها باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار