تفاهم نامه همکاری گسترش عدالت آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور بین آموزش و پرورش و ستاد اجرایی فرمان امام هرمزگان امضا شد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت مهارت محور کردن دانش آموزان گفـت: تفاهم نامه همکاری مبنی بر گسترش عدالت آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و اجرایی نمودن اهداف کلان سند تحول بنیادین با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان منعقد شد.

او گفت: این تفاهم نامه با هدف مشارکت و همکاری دوجانبه برای راه اندازی «مدرسه تولید و مهارت بنیاد احسان» در مدرسه شبانه روزی محدثه برنطین با موضوع قالی بافی ، مدرسه شهید تندگویان جغین شهرستان رودان با موضوع کشاورزی هوشمند و ساخت تجهیزات کشاورزی و  درمدارس شهید منتظری و  هاجر جزیره هرمز با موضوع گردشگری و خانه سفال به امضا رسیده است.

منوچهر دانشمند مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هرمزگان نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام نگاه ویژه‌ای به اجرای عدالت آموزشی در هرمزگان دارد و ارتقاء سطح مهارت آموزی دانش آموزان و حمایت از طرح‌های مرتبط، تلاش برای مردمی‌سازی اقتصاد در آموزش و پرورش، خودکفایی اقتصادی مدرسه و ایجاد فضای درآمدزایی مبتنی بر تولید برای دانش‌آموزان کم برخوردار از مهمترین اهدافی است که با انعقاد این تفاهم نامه در آینده‌ای نه چندان دور محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.