ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند در هلال احمر قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین گفت: هلال احمر قزوین بیش از هفت میلیارد ریال خدمات درمانی به بیماران نیازمند ارائه داده است.

 حسین خوئینی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ارائه خدمات درمانی بیماران نیازمند و صعب العلاج از محل بودجه تخصیصی سازمان داوطلبان جمیت هلال احمر در ۶ ماهه اول سال جدید به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال صورت پذیرفت.

وی افزود: این خدمات شامل کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه بیمارستان، کمک هزینه تامین وسایل بهداشتی و درمان سرپایی و ... برای بیماران معسر و صعب العلاج براساس آیین نامه خدمات حمایتی-درمانی سال جدید جمعیت هلال احمر می‌باشد.

خوئینی اشاره کرد: بیش از ۳۶۸ نفر از جامعه هدف که توان تامین هزینه‌های درمان و دارویی خود را نداشتند که در ۶ ماهه اول امسال از این خدمات درمانی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در جهت کمک حداکثری به بیماران نیازمند تلاش می‌شود علاوه بر مبالغ تخصیص داده شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از ظرفیت خیران و سازمان‌های مردم نهاد استان نیز استفاده گردد.

وی عنوان کرد: از خیران نیک اندیشی که تمایل به کمک به بیماران معسر و صعب العلاج را دارند تقاضا داریم با مراجعه به نزدیکترین شعبه یا دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر کمک‌های خود را به این بیماران اهدا نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار